Inside sales medewerker
Ben jij een enthousiaste professional die energie krijgt van het beheren van het volledige verkoopproces, van klantcontact tot inkoop? Heb je een hands-on mentaliteit en haal je energie en voldoening uit het bedienen van klanten door direct met hen in gesprek te gaan, hun behoeften te begrijpen en alles tot in de puntjes te regelen? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!
Wat ga je doen als inside sales
Als medewerker inside sales ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en verantwoordelijk voor het inkopen van producten bij onze productiepartners. Je overziet het gehele proces en zorgt ervoor dat elke klantvraag op maat wordt beantwoord. Omdat we klantspecifieke producten leveren, is elke opdracht uniek. Dit vraagt om geduld, inzicht en de bereidheid je vast te bijten in de details.
Als verbindende schakel tussen verschillende afdelingen, klanten en leveranciers, krijg je je eigen klantenbestand en werk je nauw samen met een key accountmanager. Ons team bestaat uit behulpzame collega’s en we werken in een positieve sfeer op een moderne locatie met uitstekende faciliteiten, zoals zit-stabureaus en koolzuurhoudend water uit de kraan. In onze kantine staat een pooltafel, tafelvoetbaltafel, dartbord en tafeltennistafel. Daarnaast organiseert onze personeelsvereniging regelmatig leuke activiteiten
Takenpakket inside sales
- Behandelen van binnenkomende e-mails en telefoontjes over aanvragen, orders en klachten
- Plaatsen en opvolgen van inkooporders bij productiepartners in Azië en Oost-Europa
- Zelfstandig beheren, uitvoeren en opvolgen van het verkoop- en bestelproces
- Bieden van premium service aan klanten
Functie-eisen inside sales
- MBO/HBO werk- en denkniveau
- Aantoonbare ervaring in customer service en verkoop binnendienst (B2B)
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Goede kennis van MS Office (Outlook, Word en Excel)
- Ervaring met verkoop in de industriële markt is een pré
STANDAARD MEEGELEVERD
Wij zoeken een fijne collega en daarbij hoort uiteraard een goed salaris. Bovendien krijg je bij ons een bovengemiddeld aantal vakantiedagen; 30 stuks. Gunstige voorwaarden op een zorgverzekering en een uitstekende pensioenregeling, zijn standaard onderdeel van de arbeidsvoorwaarden. We hebben een goede informele werksfeer en je komt te werken op een supermoderne werklocatie. Een BREEAM-locatie, waarbij gezondheid extra aandacht krijgt met bijvoorbeeld seizoensfruit. Kortom, een goed pakket aanvullende voorwaarden waarover wij je graag informeren.
SOLLICITEREN
Ben je enthousiast dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. Vul het formulier op deze pagina in of stuur een e-mail, met CV en motivatiebrief, naar Wendy van Duijl via wvanduijl@elcee.nl. Vragen over de functie beantwoordt Wendy ook telefonisch +31 78 – 654 47 77.