Kwaliteitsbeleid

Kwaliteitsbeleid

De ELCEE Group zet zich ten volle in om voor al haar producten en diensten te voldoen aan de verwachtingen van de klant en deze waar mogelijk te overtreffen. Teneinde de continuïteit van onze kwaliteitsprocessen te waarborgen, werken we volgens een effectief kwaliteitssysteem en moedigen we onze teams aan om een bijdrage te leveren aan de continue verbetering van projecten.

De pijlers van ons beleid zijn:

  • Betrouwbaarheid bij alles wat we doen
  • Een professionele, vriendelijke en behulpzame houding
  • Effectieve en snelle communicatie
  • Hoogwaardige technische diensten en producten
  • Kwaliteitsborging van leveranciers
  • Tijdige levering
  • Laagdrempelige en effectieve support

Wij doen regelmatig onderzoek naar de behoeften van onze klanten en ontwikkelen doelstellingen en strategieën als deel van onze bedrijfsplanning en beheerprocessen om de klanttevredenheid te verbeteren. Waar nodig worden maatregelen genomen en geëvalueerd om vast te stellen in hoeverre we onze doelstellingen hebben gerealiseerd en te kijken of we ons bedrijfsmanagementsysteem verder kunnen verbeteren. Klanttevredenheid is de verantwoordelijkheid van iedere medewerker. Het groepsmanagement zet zich in om medewerkers met effectieve communicatie en opleidingsmogelijkheden te ondersteunen.

België België
+32 14 44 37 80
China China
+86 311 87 76 55 50
Denemarken Denemarken
+45 98 920 65 6
Duitsland Duitsland
+49 71 539 28 63 56
Finland Finland
+358 40 028 86 31
Polen Polen
+48 12 361 21 06
Nederland Nederland
+31 78 654 47 77
Zweden Zweden
+46 85 197 06 55