Vacature - Order fulfillment planner
Vacature

Allround financieel medewerker

m/v, 40 uur per week

Vacature – Allround financieel medewerker

Ben jij een spin in het web die ons gaat helpen met het ondersteunen van de financiële administratie? Krijg jij energie van vernieuwing en toon je graag initiatief? Ben jij geen hokjes denker maar zoek jij een brede allround functie waarbij je écht toegevoegde waarde kunt leveren? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen

Je start de week samen met collega’s met een goedemorgen & hoe was jouw weekend? Kop koffie of thee erbij en dan aan de slag. Als allround financieel medewerker ben jij verantwoordelijk voor het uitvoeren van de algehele financiële administratieve workflow. Je komt te werken in een omgeving waarin je écht van toegevoegde waarde kunt zijn voor andere mensen. Daarnaast bieden wij veel mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling.

Takenpakket

  • Debiteuren en crediteurenbeheer
  • Financiële mutaties, zoals bank-, inkoopboek verwerken
  • Controleren en verwerken van inkoopfacturen
  • Communicatie met leveranciers en klanten
  • Diverse ad hoc werkzaamheden
  • Bijdrage leveren aan de financiële rapportages

Functie-eisen

  • Afgeronde MBO opleiding financieel-administratieve richting
  • Communicatief sterk
  • Resultaatgericht, groot doorzettingsvermogen
  • Werkt nauwkeurig en neemt initiatief
  • Goede beheersing van de Nederlands en Engelse taal in woord en geschrift
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie

STANDAARD MEEGELEVERD

Wij zoeken een fijne collega en daarbij hoort uiteraard een goed salaris. Bovendien krijg je bij ons een bovengemiddeld aantal vakantiedagen; 30 stuks. Gunstige voorwaarden op een zorgverzekering en een uitstekende pensioenregeling, zijn standaard onderdeel van de arbeidsvoorwaarden. We hebben een goede informele werksfeer en je komt te werken op een supermoderne werklocatie. Een BREEAM-locatie, waarbij gezondheid extra aandacht krijgt met seizoensfruit en een fietsplan. Ook kun je gebruikmaken van korting bij heel veel sportfaciliteiten bij jou in de buurt. Kortom, een goed pakket aanvullende voorwaarden waarover wij je graag informeren.

SOLLICITEREN

Ben je enthousiast geworden? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren. Vul het formulier op deze pagina in of stuur een e-mail, met CV en motivatiebrief, naar Wendy van Duijl via wvanduijl@elcee.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Wendy van Duijl +31 78 – 654 47 77.

  • Max. bestandsgrootte: 1 MB.
  • Max. bestandsgrootte: 1 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wendy van Duijl HR manager ELCEE
Wendy van Duijl
HR manager
wvanduijl@elcee.nl 078 654 47 77
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Werken bij ELCEE

ELCEE is een dynamisch, ambitieus bedrijf met duidelijke groeidoelstellingen zowel nationaal als internationaal. Als leverancier van gietstukken, smeedstukken, lagers en (las)samenstellingen, bedienen we onze klanten met producten die volgens hoge kwaliteitsnormen zijn vervaardigd. Technische ondersteuning, kwaliteitscontrole en supply chain management zijn standaard diensten bij onze producten. ELCEE is gespecialiseerd in het produceren van producten, in de juiste kwaliteit met verschillende logistieke concepten tegen de beste kosten, voor onze klanten. Dit maakt ELCEE dé keuze van de klant voor het leveren en ontwikkelen van producten volgens klantspecificatie.

Over ELCEE
Vlag vanNederland Nederland
+31 78 654 47 77
Vlag vanBelgië België
+32 14 44 37 80
Vlag vanDenemarken Denemarken
+45 98 920 65 6
Vlag vanDuitsland Duitsland
+49 93 21 26 29 10
Vlag vanFinland Finland
+358 40 028 86 31
Vlag vanPolen Polen
+48 12 361 21 06
Vlag vanZweden Zweden
+46 85 197 06 55
Vlag vanZwitserland Zwitserland
+41 62 788 50 90